Get the latest price?

פרמטרים שכדאי לדעת כשקונים סט Dg

16-04-2021

אתה יכול לנסות להבין את הפרמטרים שלהלן לפני שאתה קונה סט dg:

 

1) כוח

לפני שקונים גנרטור למנועי דיזל, חשוב להבין את הדרישות ליישומים ספציפיים: לשימוש ביתי, מסחרי או תעשייתי. על פי צרכי האתר, ניתן להשתמש בהספק גנרטורים שנע בין 2.5 קילו-וולט ליותר מ -2000 קילו-וולט.

 

2) מתח

כל ציוד חשמלי יהיה במתח שנקבע, כלומר המתח המדורג. תחת המתח המדורג, ציוד חשמלי יכול לפעול בצורה בטוחה ואמינה. להתקנים שונים עשויים להיות מתח או טווחי מתח שונים. המתח תמיד שונה במדינות / אזורים שונים.

 

3) שלב

ניתן להשתמש בגנרטורים של דיזל לחיבורים חד פאזיים ותלת פאזיים. גלה אם הבית / החברה שלך מחוברים חד פאזי או תלת פאזי, ובחר את ערכת ה- dg המתאימה בהתאם.

 

4) תדר

אם אתה מנסה לקנות גנרטור לפרויקט במדינה אחרת, עליך להבין את התדירות בה משתמשים באותה מדינה. כ- 40 מדינות / אזורים משתמשים ב- 60 הרץ, בעוד שמדינות / אזורים אחרים פועלים ב- 50 הרץ.

 

5) צריכת דלק

צריכת דלק היא אחד הדברים החשובים ביותר בקניית גנרטור דיזל. גלה את צריכת הדלק של הגנרטור לשעה ולכל קילוואט (או קילוואט), ויעילות הדלק הניתנת לגבי העומס.

 

6) מערכת בקרה ומערכת ניהול כוח

הגנרטור יכול להעביר חשמל באופן אוטומטי מהחשמל לרשת הגנרטורית כאשר יש הפסקת חשמל, ולהיפך, להציג אזהרות (דלק נמוך ובעיות ביצועים אחרות), ולספק נתוני ניתוח מקיפים כדי לסייע בשיפור היעילות של מחוללי הסולר. מערכת ניהול הכוח מסייעת לייעל את צריכת הדלק ולייעל את ביצועי הגנרטור על פי דרישת העומס.

 

7) ניידות וגודל

גנרטור עם סט גלגלים או גנרטור עם חריצים להקלת הרמה יעזרו בהובלה. כמו כן, יתכן שתצטרך להכיר את גודל הגנרטור ולהתאים את השטח הזמין.

 

8) רעש

אם הגנרטור קרוב מאוד לאזור המגורים או לאזור המשרדים שלך, חיי היומיום עלולים להיות מושפעים מאוד מרעש הריצה. מפעלים ינקטו אמצעים (חופה, קצף אטום לרעש, משתיק קול וכו ') להפחתת רעש.

קנו גנרטור

తాజా ధర పొందాలా? మేము వీలైనంత త్వరగా స్పందిస్తాము (12 గంటల్లోపు)