Get the latest price?

9 טיפים לתחזוקה נכונה של גנרטור דיזל

27-06-2021

כמו ציוד מכני נפוץ אחר, גם ערכות גנרטור דיזל דורשות תיקונים ותחזוקה יומיומיים. 9 הטיפים הבאים יכולים לעזור לך להאריך את חיי השירות של קבוצת dg ולהפוך את תהליך הפעולה לחלק יותר.

1. בדיקה כללית שגרתית

במהלך הפעלת גנרטור הדיזל, כל נזילות פוטנציאליות העלולות לגרום לתאונות מסוכנות דורשות ניטור, כולל ניטור מערכת פליטה, מערכת דלק, מערכת חשמל DC ואלטרנטור. הפעלת יחידת סט dg גורמת לרטט, מה שעלול לגרום לרפיון או אפילו לנפילה של ברגים או חלקים אחרים באזור מסוים בגוף ככל שעובר הזמן. יש לבדוק באופן קבוע אם ישנו רופף או נפילה של האמור לעיל.

תחזוקת גנרטור

2.  בדוק את  מערכת השימון

מערכת השימון של מערכת הגנרטורים חשובה מאוד. הוא ממלא את התפקיד של שימון, קירור וניקוי החלקים הנעים של סט ה- dg, ובמקביל, הוא גם ממלא תפקיד של איטום כדי למנוע מהחלדה של חלקים מסוימים. לפני התנעת המנוע, בדרך כלל יש צורך להשתמש במדיסטיק כדי לבדוק את מפלס השמן של שמן המנוע. מפלס השמן צריך להיות קרוב ככל האפשר לקנה המידה המלא. יש להחליף את השמן והפילטר באופן קבוע. 500 שעות ריצה הן זמן התחזוקה הסטנדרטי והמומלץ להחלפת שמן, אך אירועים מיוחדים מסוימים עשויים לדרוש זמן תחזוקה קצר או ארוך יותר. אם אתה צריך להוסיף או להחליף שמן, עליך להוסיף שמן באותה האיכות והמותג ככל האפשר. עדיף לקנות חומרי סיכה העומדים במפרט OEM.

סט dg

3.  בדוק את  מערכת הקירור

בדוק מדי פעם את רמת נוזל הקירור כאשר היחידה אינה פועלת (כאשר המנוע קר). הסר את מכסה הרדיאטור כשהמנוע מתקרר ובדוק אם הרדיאטור מלא. נוזל הקירור יכול להיות מים, נוזל קירור או תוספי נוזל קירור אחרים, או תערובת שלהם. בדוק מדי יום אם קיימים מכשולים בחלקו החיצוני של הרדיאטור, והסר את כל הלכלוך או החפצים הזרים כדי למנוע נזק לקירור.

4.  בדוק את  מערכת הדלק

סולר נתון לזיהום וקורוזיה תוך פרק זמן של שנה, ולכן מומלץ מאוד לבצע פעילות גופנית קבועה של גנרטורים לשימוש בדלק המאוחסן לפני שהוא מתכלה. יש לנקז את מסנני הדלק במרווחים המיועדים בגלל אדי המים המצטברים ומתעבים במיכל הדלק. בדיקות רגילות וליטוש דלק עשויות להידרש אם לא משתמשים בדלק ומוחלפים תוך שלושה עד שישה חודשים. תחזוקה מונעת צריכה לכלול בדיקה כללית קבועה הכוללת בדיקת מפלס נוזל הקירור, מפלס השמן, מערכת הדלק ומערכת ההתחלה. יש לבדוק באופן קבוע את צנרת צינורות האוויר והצינורות על נזילות, חורים, סדקים, לכלוך ופסולת העלולים לחסום את הסנפירים או את החיבורים הרופפים. החלף מסנני דלק ומפריד מים לדלק במידת הצורך במהלך התחזוקה.

5.  בדקו סוללות

סוללות התחלתיות חלשות או חסרות טעון הן גורם שכיח לכשלים במערכת החשמל במצב המתנה. יש לשמור על הסוללה טעונה לחלוטין ומתוחזקת היטב כדי למנוע התדלדלות בבדיקה ובדיקה קבועים כדי לדעת את מצבה הנוכחי של הסוללה ולהימנע מתקלות הפעלה של הגנרטור. יש לנקות אותם גם; ורמות הכבידה הספציפית ורמות האלקטרוליטים של הסוללה נבדקות לעיתים קרובות. בדוק אם המסופים מחומצנים או רופפים.

מערכות כוח המתנה

6. תרגיל מנוע R outine

פעילות גופנית סדירה שומרת על חלקי המנוע משומנים ומסכלת חמצון של מגעים חשמליים, משתמשת בדלק לפני שהוא מתדרדר ועוזרת לספק התנעה אמינה של המנוע. מומלץ לבצע תרגיל מנוע לפחות פעם בחודש למשך לפחות 30 דקות טעון לא פחות משליש מדירוג לוחית.

7. בדוק את  מערכת הפליטה

במקרה שיש נזילות לאורך קו צינור הפליטה המתרחשות בדרך כלל בנקודות החיבור, הריתוכים והאטמים, אותם יש לתקן באופן מיידי על ידי טכנאי מוסמך. הקפד תמיד לוודא שמטפלות ביחידות שלך, במיוחד 24 שעות לפני השימוש בגנרטורים שלך. עבור גנרטורים המתנה, עליכם לבצע שירות של היחידות שלכם בממוצע 150 שעות. עם זאת, אם משתמשים בגנרטור ללא הרף השעות עולות הרבה יותר מהר ובהפרשים קבועים יותר.

8.  בדוק חיווט חשמלי

בדוק אם החיווט החשמלי של כל חלק מכל מערך הגנרטורים רופף או נושר, כמו החיווט בתוך ארון הבקרה, חיווט העומס בקצות המסוף, כמה חיווט עם חלקים שונים בגוף המנוע, התקני עצירת חירום וכו '. .

תחזוקת גנרטור

9.  שמור על מחולל הדיזל נקי

יש לשמור על נקיון הגנרטור. קל לזהות טפטופי שמן ונושאים אחרים ולטפל בהם כאשר המנוע נקי ונקי. בדיקה ויזואלית יכולה להבטיח כי צינורות וחגורות תקינים. בדיקות תכופות יכולות למנוע מצרעות ומטרדים אחרים לקנן בציוד שלך. ככל שמשתמשים ומסתמכים על גנרטור יותר, כך צריך לטפל בו יותר. עם זאת, מערכת גנרטורים המשמשת לעיתים נדירות עשויה שלא להזדקק לטיפול רב.

తాజా ధర పొందాలా? మేము వీలైనంత త్వరగా స్పందిస్తాము (12 గంటల్లోపు)