Get the latest price?

סיבות ופתרונות אפשריים כאשר מחוללי דיזל לא מצליחים להפסיק לפעול

02-06-2021

בדרך כלל, כאשר כוח החשמל משוחזר, ה- ATS יעבור ממסוף ערכת גנרטור הדיזל למסוף החשמל, ואז ערכת גנרטור הדיזל עדיין תפעל לפרק זמן (בדרך כלל סביב 45-90s על פי ההגדרה) . זה מצב נורמלי. ערכת גנרטור הדיזל תיפסק אוטומטית לאחר הקירור למשך פרק זמן זה. אך לפעמים אנו מגלים שלא ניתן לכבות את היחידה. בזאת נדבר על הסיבות והפתרונות האפשריים כאשר מערכת גנרטור דיזל לא מצליחה להפסיק לפעול.

 

1. תקלה במסתם הסולנואיד

פתרון: אם שסתום הסולנואיד של ערכת ה- dg אינו פועל, תוכלו לבדוק האם החיווט מדויק. החלף את שסתום הסולנואיד במידת הצורך.

ערכות dgלא מצליחים להפסיק לרוץ

2. כישל המושל

פתרון: אם לא ניתן לכבות את היחידה בגלל תקלה של מושל מנוע הדיזל, מצא אנשי תחזוקה מקצועיים לטיפול בה, או החלף את המושל.

3. שגיאת פעולה

פתרון: מישהו עלול לכבות את מתג ההפעלה (או את מתג המקשים) לפני שלחץ על כפתור העצירה של הבקר. אם כן, פשוט בצע את ההליך הרגיל, לחץ תחילה על כפתור העצירה ואז כבה את מתג ההפעלה (או את מתג המקשים).

4. מסנני הדלק והאוויר חסומים

פתרון: בדוק והחלף אותם באופן קבוע.

5. תקלה בבקר

פתרון: בדוק ותקן את בקר היחידה בהתאם למדריך ההוראות של הבקר.


לחץ על  לחצן עצירת החירום במידת הצורך. זה יעצור את הגנרטור (אלא אם כן מישהו השבית את החיבור או שהחיווט רופף).

ערכות dg


הקיץ בחצי הכדור הצפוני מתקרב והטמפרטורה עולה. תדירות מחוללי הדיזל תגדל. עלינו לבצע את עבודות התחזוקה הדרושות עבור סטים של גנרטורים דיזל בזמנים רגילים, כך שהשימוש בגנרטורים של דיזל לא ימהר ויגרום לכשל כזה או אחר.

1. בדוק ותחזק באופן קבוע ערכות גנרטור דיזל. בדוק והתאם בזהירות את פינוי השסתום, לחץ הזרקת הדלק, זמן אספקת הדלק או אחרים על בסיס קבוע, וסלק מיד אבנית ולכלוך על מעטפת מים הקירור.

2. הסר את משקעי הפחמן בזמן. כאשר מנוע הדיזל פועל, החלקים הרלוונטיים מייצרים טמפרטורה גבוהה במהלך תהליך הבעירה, מה שגורם לפולימר פחמן האפר להיצמד לשסתום, למושב השסתום, למזרק הדלק, לראש הבוכנה וכו '. אי ניקויו בזמן יגדיל את צריכת הדלק. ומשפיעים ברצינות על הפעולה הרגילה של ערכות dg.

3. הסר באופן קבוע כמה מינרלים או זיהומים המופקדים בתחתית המיכל לאחר השימוש. אם לא ניתן לנקות אותו באופן קבוע, זה עלול להשפיע על פעולתו הרגילה של הבוכנה וראש הזרקת הדלק, וכתוצאה מכך אספקת דלק לא מדויקת, אספקת דלק לא אחידה, אטומי דלק ירודים וכו ', וכתוצאה מכך נפח דלק מוגבר.

4. שמרו על טמפרטורת מים מסוימת. טמפרטורת מי הקירור של מנוע הדיזל נשמרת על כ 45-65 מעלות. טמפרטורת מים נמוכה מדי תגרום לשריפת דיזל לא שלמה ותגביר את העומס על המכונה עצמה. אסור כי קירור מים יתעללו בשפכים, במים בוציים או במי גשמים.

5. אל תעמיסו יתר על המידה. פעולת עומס יתר גורמת לחלק ניכר מהסולר להפוך לעשן שחור, שאינו מפעיל את ביצועיו האפקטיביים, מגדיל את צריכת הדלק ומקצר את חיי השירות של חלקים קשורים.


తాజా ధర పొందాలా? మేము వీలైనంత త్వరగా స్పందిస్తాము (12 గంటల్లోపు)