Get the latest price?

מבנה מגן עבור גנרטורים דיזל: חופה

15-01-2022

גנרטור חופה


חופה (או מתחם) הוא מבנה מגן לגנרטור דיזל. גנרטורים דיזל עם חופה מכונים יחידת חופה, יחידה שקטה, יחידה אטומה לרעש או יחידה חסינת מזג אוויר. גנרטורים דיזל ללא חופה מכונים יחידות פתוחות. החופה יכולה להגן על מחולל חשמל מפני אבק, טיפות גשם, כוויות שמש וחלקיקים אחרים המזיקים לגנרטור ולמרכיביו. חופה של גנרטור היא הדרך הטובה ביותר לאבטח את הסט ממזג אוויר גרוע או ונדליזם. חופה אטומה לרעש מושלמת או מתאימה לג'נטים ביתיים מפחיתה גם את הרעש של מנוע הגנרטור הפועל.

 

בזאת נציג מידע בסיסי על חופת dg set.


1. איך עובדת חופת גנרטור?

בעצם, חופה היא קופסת מתכת עם מערכת אוורור מתאימה. הם מתוכננים לעבוד עם שילובי מנוע ואלטרנטור שונים. יחידת אוורור זו עוזרת לנהל את הטמפרטורה של מנוע הגנרטור ולהעביר את כל הגזים דרך היחידה החיצונית. חופה זו זמינה בנירוסטה בעיצוב מתכת כבדה המסוגלת להגן על הציוד הפנימי מפני כל מצב. בזמן תכנון המארז, המעצב צריך לשקול כמה נקודות ודברים חשובים הדרושים במהלך ייצור מארז הגנרטור. האוורור הנכון בחופה מפחית את עדיפות הסיכון הבריאותי. כי זה יזרוק את כל הגזים המזיקים ממקום העבודה או אזור המגורים.

מארז גנרטור


2. כמה יתרונות מרכזיים של dg set canopy

ישנם מספר יתרונות ויתרונות של חופה לגנרטור. כמה מהם הם כדלקמן:

  • גנרטור נייד פועל בצורה בטוחה מאוד ולמנוע נזקים ממזג אוויר גשום. זה עוזר לאבטח את ההשקעה שלך;

  • כל שקעי החשמל והחוטים בטוחים במזג אוויר רטוב;

  • בעזרת dg set canopy, אתה מעביר בקלות את הגנרטור הביתי או התעשייתי ממקום אחד לאחר. זה אומר שאתה מציע את תכונת הניידות לגנרטור שלך.

  • מלבד זאת, תכונת בידוד הרעש של החופה הופכת אותם לפופולריים יותר בכל מקום עבודה. בקיצור, אנחנו יכולים לומר, בעזרת חופות אתה יכול לעשות גנרטור שקט.

  • כמו כן, תכונת העיצוב הטובה ביותר של חופה מציעה נגישות קלה ומכל החלקים לתחזוקת גנרטורים דיזל.


3. גנרטורים דיזל חופה מול יחידות פתוחות

יחידות פתוחות בדרך כלל זולות יותר. עם זאת, גנרטורים דיזל לחופה דורשים פחות תחזוקה מכיוון שיש להם הגנה נוספת מפני פגעי מזג האוויר. גנרטורים דיזל לחופה הם גם מאובטחים יותר, בטוחים ואטומים לרעש מאשר יחידות פתוחות. במקום לרכוש גנרטור דיזל חופה, חלקם בוחרים לרכוש יחידות פתוחות ולקנות או לבנות מגורים לגנרטור שלהם בניסיון לחסוך כסף. אף על פי שגנרטורים דיזל בנוי ביתי מוגנים יותר מפני פגעי מזג האוויר מאשר יחידה פתוחה, המשאבים המשמשים כדי להפוך אותם אטומים לרעש ומאובטחים עולים בדרך כלל על כל החיסכון. עם זאת, אם קיים מיקום ליחידה פתוחה המגנה עליה מפני פגעי מזג האוויר ואם רמות הרעש אינן חשובות, יחידה פתוחה עשויה להיות השקעה טובה יותר.

dg סט לביתגנרטור חופה


4. סיכום

חופה או מתחם הם חלק מכריע בגנסט המגן על הגנרטור מפני גורמים סביבתיים חיצוניים וממקסם את יעילותו. רוב מארזי הג'נרט מתוכננים לעמוד בדרישות הרעש שנקבעו על ידי הרשויות החוקיות, אך חשוב גם שתכנונים כאלה יוכלו להוציא את החום שנוצר על ידי חלקים שונים של הגנרטור כגון מנוע, אלטרנטור ורדיאטור. גנרטורים דיזל חופה יקרים יותר מיחידות גנרטורים מסוג פתוח. אתה צריך לדעת מהי חופת גנרטור ואיך זה עובד, ואז תדע איזו מהן היא הבחירה שלך בין סוג חופה לסוג פתוח.

מארז גנרטור

తాజా ధర పొందాలా? మేము వీలైనంత త్వరగా స్పందిస్తాము (12 గంటల్లోపు)