Get the latest price?

לוח בקרה של גנרטור דיזל

30-07-2021

לוח הבקרה שייך למערכת הבקרה של גנרטור דיזל, השולט ומגן על יחידת הסט dg. לוח הבקרה הוא בדרך כלל קבוצת תצוגות (בקר, מדידים ומדים) המצביעים על מדידת פרמטרים שונים כמו מתח, זרם, תדירות, טמפרטורת מים, לחץ שמן או מפלס דלק וכו '. הוא מצויד בדרך כלל בלחצנים או מתגים המסייעים להפעלת הגנרטור. כמו כן ניתן לשלב לוחות בקרה עם מתג העברה אוטומטי (ATS) לשמירה על המשכיות החשמל.

 

מטרים ומדדים ובקר אלה מותקנים בגוף מתכתי, בדרך כלל מצופה באבקה או צבוע בפני קורוזיה, כדי להגן מפני השפעת גשם או שלג. בדרך כלל ישנן שתי שיטות התקנה: 1) ניתן להגדיר את הפאנל על גוף גנרט הדיזל עצמו, הנמצא בדרך כלל בצד האלטרנטור. הם עשויים להיות מותקנים על המדף או על הקיר ליד הגנרטור, דבר הנפוץ בתוך מארז או יישומים פנימיים כמו מרכז נתונים; 2) או שהם מותקנים על בסיס הג'נט של דיזל, בעל רפידות הוכחות לרעידות המסייעות לבודד את לוח הבקרה מפני זעזועים. הם נפרדים לחלוטין מהאלטרנטור והם בדרך כלל גדולים מספיק כדי לעמוד בעצמם.

לוח הבקרה של הגנרטורבקר גנרטורלוח הבקרה של הגנרטורבקר גנרטור


לוח הבקרה יכול לעקוב אחר תפקודי מנוע קריטיים כגון לחץ שמן וטמפרטורת נוזל קירור ולכבות את מנוע הגנרטור כדי להגן עליו מפני פגיעה. לוח הבקרה יכול לתפעל קלט מחיישנים כדי לסייע במתן משוב ליחידת הגנרט כדי לנהל את עצמה. ככל שלוח הבקרה מתקדם יותר, כך הוא יכול לעקוב אחר יותר דברים. כמה לוחות בקרה בנויים תצוגות כך שמפעיל יכול לבדוק באופן ויזואלי את תפקודיו של גנרטור הדיזל. לחלקם יש יכולת תקשורת מרחוק (המבוססת על מודול WI-FI מובנה או כרטיס SIM) להתריע בפני אנשים על בעיה


יחידות לוח הבקרה מתוכננות ומיוצרות בדרך כלל על ידי היצרן של ערכות ה- dg שלך. לרוב מחוללי הדיזל יש לוחות בקרה משולבים המשובצים במוצר.


తాజా ధర పొందాలా? మేము వీలైనంత త్వరగా స్పందిస్తాము (12 గంటల్లోపు)