Get the latest price?

כמה עקרונות בסיסיים על מווסת המתח האוטומטי של האלטרנטור (AVR)

27-07-2021

מהו אלטרנטור רגולטור מתח אוטומטי (AVR)?

וסת מתח אוטומטי (AVR) הוא מכשיר אלקטרוני המשמש לוויסות ושמירה על מתח המוצא של האלטרנטור בערך מוגדר. הוא ינסה לעשות זאת כאשר עומס האלטרנטור או טמפרטורת הפעולה משתנה. הרסיבר הוא חלק ממערכת עירור האלטרנטורים.


AVR (רגולטור מתח אוטומטי) באלטרנטור הוא לא רק לייצב את מתח המוצא של אלטרנטור חשמלי, אלא יש לו גם פונקציות שונות אחרות כמו:

א.       כמכשיר לכוונון מתח המוצא (מתח היציאה) של האלטרנטור.

ב.       כיציבות וויסות של מתח דרופ לאלטרנטורים המופעלים במקביל (אלטרנטור סינכרוני).

ג.       כמערכת בטיחות מעל מתח (מתח יתר) ועומס או זרם יתר (זרם יתר) המתרחשים באלטרנטור.

גנרטור AVR


איפה אפשר להשיג  AVR?

בדרך כלל, הרסיבר יגיע עם אלטרנטור AC המסופק על ידי יצרן האלטרנטור. כידוע, כיום היצרנים הגדולים ביותר של אלטרנטורים עבור סטים של DG הם Stamford AVK, Leroy Somer, Mecc Alte, WEG, ABB וכו'. הדגם המסופק יהיה תלוי באלטרנטור ובכל האביזרים המותאמים לו, אשר עשויים להזדקק לרסיבר אחר. . דוגמה לאביזר כזה תהיה PMG או סלילה עזר. אתה יכול גם להשיג אותו מספקי dg set או ספקי  חלקי חילוף.


מה המיקום של רסיבר באלטרנטור?

בדרך כלל, הרסיבר של האלטרנטור ממוקם באחד משלושה מקומות.

א.       בתיבת הבקרה הראשית של האלטרנטור.

ב.       בתיבת המסוף של האלטרנטורים.

ג.       יכול להיות (רק ביחידות ניידות קטנות מאוד בדרך כלל) ממוקם מתחת לכיסוי האחורי של האלטרנטורים.

 

איך עובד רסיבר?

הוא שולט במוצא על ידי חישת המתח ממסופי האלטרנטור והשוואתו להתייחסות יציבה. לאחר מכן, זרם השדה מותאם על ידי הגדלת או הפחתת קצב זרימת הזרם לסטאטור מעורר על ידי שימוש באות שגיאה, אשר בתורו גורם למתח נמוך או גבוה יותר במסופי הסטטור הראשי.

 

איך נראה AVR?

ישנם מותגי AVR רבים, אך כולם נראים דומים להפליא. הם משתנים מעט בגודל ובצבע, אך לכאורה לכולם יש תכונות דומות. להלן כמה רסיברים של מותגים שונים:

אלטרנטור AVRווסת מתח אוטומטיגנרטור AVRאלטרנטור AVR

 

מה קורה אם רסיבר אלטרנטור נכשל?

אם הרסיבר באלטרנטור נכשל, האלטרנטור יאבד את ההתרגשות. אובדן עירור זה יגרום לירידת המתח בפתאומיות באלטרנטורים ואובדן המתח הזה אמור לגרום לכיבוי של האלטרנטור בשל תקלה בתת-מתח. אם לאלטרנטור לא הוגדר הגנת תת-מתח, אזי האלטרנטור עלול להמשיך לפעול, מה שעלול לגרום לנזק חמור לציוד הקשור.


తాజా ధర పొందాలా? మేము వీలైనంత త్వరగా స్పందిస్తాము (12 గంటల్లోపు)