Get the latest price?

מיכל דלק סט מחולל דיזל

29-01-2021

כאחד הגנרטורים המסחריים הנפוצים ביותר בשוק פתרונות הגיבוי, בנוסף לייצור חשמל, ערכות גנרטור הדיזל כוללות אמינות גבוהה, איכות גבוהה, יציבות ועמידות, ועלויות תחזוקה נמוכות יותר. ויש לו מגוון רחב של יישומים אשר ניתן להחיל על יישומים שונים באזורים שונים, תנאים שונים ותעשיות שונות. אף על פי שמערכות גנרטור סולר רבות מהיתרונות המוזכרים לעיל ועשויות להיות הבחירה הנפוצה ביותר לגנרטור, הן מוגבלות על ידי יכולת הדלק שלהן.


כאמור לעיל, יכולת ייצור החשמל של סט גנרטור דיזל מוגבלת בגודל מיכל הדלק שלו. ככל שמכל הדלק יכול לאחסן יותר סולר, כך הגנרטור יפעל זמן רב יותר. לגבי מיכלי דלק, הסוג הנפוץ ביותר של מיכל דלק הוא מיכל הדלק הבסיסי. היצרן מתקין אותו ישירות מתחת לסט הגנרטור בעת הרכבת היחידה, בדרך כלל משולב בבסיס היחידה. היתרון הוא שקל להזיז ולהתקין יחד עם סט הגנרטורים. החיסרון הוא שכושר אספקת הדלק של ערכת גנרטור הדיזל מוגבל לגודל מיכל הבסיס. זמן ההפעלה המרבי של סט גנרטור דיזל מוגבל על ידי קיבולת הדלק המקסימלית של מיכל הדלק. בדרך כלל, ככל שגודל מיכל הדלק גדול יותר, כך הוא יכול להחזיק יותר דלק וזמן הריצה הכללי ארוך יותר. היצרן' קיבולת מיכל הדלק הבסיסית הרגילה היא בדרך כלל 8-12 שעות זמן ריצה. אם ללקוחות יש דרישות נוספות, ניתן להגדיל אותן כראוי.

מיכל דלק גנרטורמיכל דלק בסיס

בנוסף, תוכלו גם לקנות מיכל דלק עצמאי חיצוני, כמו מיכל דלק נייד. מיכלי דלק עצמאיים אלה יכולים להיות מצוידים במכשירי תדלוק ידניים או אוטומטיים לפי הצורך כדי להתאים את פעולת מערך הגנרטורים. ניתן להזיז או להעביר את מיכל הדלק באמצעות מנוף או מלגזה, הנוח והיעיל, ויכול לשמש מיכל אחסון בטוח לדיזל להכנה למצבי חירום.

מיכל דלק גנרטור

אם אתה משתמש במערך גנרטור דיזל גיבוי, עליך לשים לב לרמת אספקת הסולר. לעיתים יש צורך לתכנן תוכניות חירום מראש על פי מצב אספקת החשמל לאחרונה או שינויי מזג האוויר, ולשריין מספיק סולר מראש בכדי להבטיח שיש לכם מספיק סולר בכדי לשמור על פעולת היחידה בהפסקות חשמל ולהבטיח ייצור תקין ויציב. וחיים.


לא משנה אם זה מיכל הדלק הבסיסי או מיכל הדלק החיצוני, יש לקחת בחשבון את הדרישות של תקנות הבטיחות ועליו לעמוד בחוקים והתקנות המקומיים של מיקום השימוש.


తాజా ధర పొందాలా? మేము వీలైనంత త్వరగా స్పందిస్తాము (12 గంటల్లోపు)