Get the latest price?

משהו על הרדיאטור של סט DG

12-03-2021

מנוע הדיזל מייצר טמפרטורה וחום גבוהים במהלך הפעולה. כאשר מנוע הדיזל לא מקורר היטב וטמפרטורת החלקים גבוהה מדי, זה יגרום לכשלים מסוימים. זה עלול לפגוע במנוע הדיזל ובמערכת הגנרטורים, וזה עלול לגרום להיסרקת מערך גנרטור הדיזל כולו. על מנת להבטיח כי החלקים המחוממים של מנוע הדיזל ומעטפת המגדש אינם מושפעים מטמפרטורה גבוהה, וכדי להבטיח את השימון של כל משטח עבודה, יש צורך לקרר את החלקים המחוממים. תפקידה של מערכת הקירור של ערכת הגנרטור הוא להעביר חלק מהחום מהחלקים המחוממים כדי לשמור על החלקים בטמפרטורת פעולה רגילה. למיכל המים הקירור תפקיד חשוב מאוד בהבטחת פעולתם הרגילה של ערכות גנרטור דיזל. כאשר מערכת הגנרטורים הדיזל פועלת, נוזל הקירור במיכל המים הקירור בדרך כלל חם מאוד ובלחץ. לכן, חל איסור מוחלט לגעת ברדיאטור או להסיר את הצינור ואת מכסה המגן כאשר הוא לא מקורר מספיק או כאשר המאוורר עדיין מסתובב.

משהו לגבי הרדיאטור של סט DGהסיבה לכישלון הרדיאטור. קורוזיה היא הגורם העיקרי לכשל ברדיאטור. מומלץ לבדוק את מפרקי הצינור לעיתים קרובות כדי למנוע דליפה, ולמלא את מיכל המים באופן קבוע כדי לרוקן את האוויר במערכת. מיכל מי הקירור לא אמור להיות במצב מלא וזרם חלקית מכיוון שהוא עלול להאיץ את תהליך הקורוזיה. עבור ערכות גנרטור דיזל שאינן עובדות, יש לרוקן או למלא את מיכל המים. אם התנאים מאפשרים זאת, עדיף להשתמש במים מזוקקים או במים רכים טבעיים, ולהוסיף כמות מתאימה של מעכב חלודה.

נקה את מיכל המים. ניקוי מיכלי מים מתחלק לניקוי חיצוני וניקוי פנימי. זהו צעד חשוב ביותר, שישפיע ישירות על השימוש ברדיאטור, ואז ישפיע על השימוש בכל מערך הגנרטורים של הדיזל. הפערים של הרדיאטור של ערכת גנרטור הדיזל העובדים בסביבה הפתוחה עשויים להיחסם על ידי פסולת, חרקים ופסולת אחרת. ניתן לרסס אותו במים חמים בלחץ נמוך (הוספת חומר ניקוי הולם). שימו לב לריסוס קיטור או מים מקדמת הרדיאטור למאוורר. בעת הריסוס יש לכסות את מנוע הדיזל והאלטרנטור בבד. אם קשה להסיר את המשקעים, אתה יכול להסיר את הרדיאטור ולהשרות אותו במים אלקליין חמים במשך כ -20 דקות, ואז לשטוף אותו במים חמים.

తాజా ధర పొందాలా? మేము వీలైనంత త్వరగా స్పందిస్తాము (12 గంటల్లోపు)