Get the latest price?

פעולת הגדרת גנרטור דיזל

21-01-2021

ערכת גנרטור דיזל יכולה לפעול בנפרד. שתי יחידות ערכת dg או יותר יכולות לפעול במקביל. תהליך הפעלת מספר קבוצות dg במקביל נקרא סינכרון. יחידת סט dg יחידה או מספר יחידות יכולות לפעול במקביל לרשת אספקת החשמל.

הפעלת יחידה אחת מוגבלת בכמה תנאים. לדוגמא, אם כוחו עומד בדרישות של תנאי עומס כבד, הוא יפחית את היעילות הכלכלית במהלך פעולת עומס קל. ויחידת סט הגנרטור המתנה שלה חייבת להיות בעלת אותו כוח כמו היחידה הפועלת. יחידות מרובות בהפעלה מקבילה או יחידה אחת או יחידות מרובות המופעלות במקביל לרשת אספקת החשמל יכולות להרחיב את יכולת אספקת החשמל ולשפר את אמינות אספקת החשמל. במצב זה, נדרשת רק יחידת סט Dg המתנה אחת, מה שמקטין את הקיבולת של יחידת המתנה. כדי לרוץ במקביל, יש לעמוד בארבעת התנאים הבאים:

א. אותם מתח מסופים;

ב. אותם תדרים;

ג. שלבים עקביים;

ד. רצפי פאזה עקביים.

בנוסף לארבעת התנאים הנ"ל, חייבת להיות קבוצה של התקן הגנה לפעולה שיכול להקצות ולהתאים באופן אוטומטי ובצורה סבירה כוח פעיל ותגובתי, כך שמאפייני ויסות התדרים ועקומות מאפייני ויסות המתח בין היחידות נוטים להיות קרובים, מה שעשוי להבטיח שמערך הגנרטורים פועל בצורה יציבה ובטוחה ועשוי גם להבטיח את יציבות ובטיחות תפוקת החשמל.

מחולל המתנה מסחרי


తాజా ధర పొందాలా? మేము వీలైనంత త్వరగా స్పందిస్తాము (12 గంటల్లోపు)