Get the latest price?

שימון מנוע סטים של גנרטורים

05-02-2021

כאשר יחידת סט dg פועלת, כל חלק נע של מנוע הדיזל פועל על חלק אחר בכוח מסוים, ותנועה יחסית מהירה מתרחשת ברציפות. עם תנועה יחסית, פני השטח של החלק חייבים לייצר חיכוך ושחיקה. כאשר מנוע הדיזל עובד, הוא צורך ברציפות דלק לייצור חום. הטמפרטורה הפנימית גבוהה מאוד. אם החום לא יתפוגג במהירות וביעילות, מנוע הדיזל לא יוכל לפעול באופן רציף ואמין, והרכיבים המכאניים יתבלו ויתעוותו תוך זמן קצר. על מנת להפחית שחיקה והתנגדות חיכוך, ובמקביל לקרר את המנוע ולהאריך את חיי השירות שלו, על המנוע להיות בעל מערכת סיכה.

שימון מנוע דיזל

אמצעי הסיכה של מנוע הוא שמן מנוע. לשמן המנוע יש פונקציות של שימון, קירור, ניקוי, איטום ומניעת חלודה. כאשר המנוע פועל, משאבת השמן המונעת על ידי מנוע מספקת ברציפות כמות מספקת וטמפרטורה מתאימה של שמן נקי למשטחי החיכוך של כל חלקי ההולכה, ויוצרת סרט שמן בין משטחי החיכוך להשגת חיכוך נוזלי, המפחית את עמידות החיכוך, צריכת חשמל ובלאי חלקים. זה ישפר מאוד את מהימנות ועמידות המנוע. לאחר קירור שמן המנוע המסתובב על ידי מי קירור המנוע, השמן לא יתדרדר בגלל טמפרטורה מוגזמת במהלך ההפעלה, ואת החלקים המכניים ניתן לשמן ולקרר היטב.

לאחר שמנוע הדיזל פועל לפרק זמן מסוים (קילומטראז '), שמן המנוע ישלב בהדרגה זיהומי מתכת מסוימים או חומרים קולואידיים המיוצרים על ידי הידרדרות שמן המנוע. ככל שיש יותר זיהומים כאלה, כך הנזק לחלקים נעים ברמת דיוק גבוהה חמור יותר. מסנן שמן המנוע יכול לסנן ביעילות את הזיהומים המעורבים בשמן. בשל יכולתו המוגבלת (הזיהומים המסוננים מבודדים באלמנט מסנן השמן), יש להחליפו תוך פרק זמן מסוים כדי להשיג סינון יעיל, אחרת כמות גדולה של זיהומים עדיין תיכנס למעגל שמן הסיכה של המנוע, שיאיץ שחיקת חלקים מכניים, ובמקרים חמורים היא תגרום לניקוד צילינדרים ולבערת שיחים.


తాజా ధర పొందాలా? మేము వీలైనంత త్వరగా స్పందిస్తాము (12 గంటల్లోపు)