Get the latest price?

מבנים, תכונות וקטגוריות של ערכות גנרטור דיזל

30-11-2020

ערכות גנרטור דיזל - מבנים, תכונות וקטגוריות 

 

היום בואו ללמוד כמה יסודות על סטים לגנרטור דיזל

1. מבנים של ערכות גנרטור דיזל

בקצרה, סט גנרטור דיזל (הידוע גם בשם גנרטור דיזל) הוא השילוב של מנוע דיזל עם גנרטור חשמלי (לרוב אלטרנטור) המורכב ומבוסס בבסיס עם מערכת בקרה ואלמנטים אחרים ליצירת אנרגיה חשמלית. המבנה הרגיל של ערכת גנרטור דיזל הוא להלן:

מבנה סטים של דיזל גנרטורים

2. תכונות של ערכות גנרטור דיזל

1) טווח הספק רחב ליחידת יחיד יחיד

הספק ליחידת dg יכול להיות ממספר בודד לאלפים. טווח ההספק הרחב יכול לענות על דרישת החשמל ליישומים שונים (כגון נחתים, מבנים, מפעלים, כרייה, מתקנים צבאיים, בתי חולים, בנקים, שימוש למגורים וכו '). אנשים יכולים לרכוש יחידת dg בודדת או יחידות dg מרובות ככוח המתנה או כח עיקרי בהתבסס על הדרישות בפועל.

2) קל להתקנה

השווה לגנרטור טורבינות הידראולי ולמחולל חשמל אדים, ערכות גנרטור דיזל וציוד התומך שלהם הם בדרך כלל עם מבנה קומפקטי ומשקל קל, אשר דורש רק מקום קטן להתקנה. ניתן לבנות את מיקום ההשמה במהירות ובזול. אין צורך בכמות גדולה של מים או שטח שטח גדול.

3) יעילות תרמית גבוהה וצריכת דלק נמוכה

מנוע דיזל הוא בעל היעילות התרמית הגבוהה ביותר מבין מנועי החום. היעילות התרמית היעילה יכולה להיות בין 30% - 46%. צריכת הדלק של ערכת גנרטור הדיזל נמוכה בהתאם.

4) התחלה והגעה במהירות מלאה

בדרך כלל לוקח מספר שניות להפעיל גנרטור דיזל. בתנאים מיוחדים, גנרטור הדיזל יכול להגיע להספק מלא תוך דקה. בתנאים הרגילים, סולר הסולר יכול להגיע לעוצמה מלאה (עומס מלא) בסביבות 5 - 30 דקות. עבור מחולל חשמל אדים, בדרך כלל לוקח 3 - 4 שעות להגיע להספק מלא. בהתאם לכך, תהליך הכיבוי של dg הוא גם קצר ומהיר. ואת ההפעלה והכיבוי ניתן לעשות בתדירות גבוהה תוך זמן קצר, וזה מושלם לשימוש בכוח המתנה או לשימוש בכוח חירום.

5) קל לתחזוקה ותיקון

זה רק דורש כמה מפעילים להפעיל אותו ולתחזק אותו במהלך הפעולה.

6) עלות מקיפה נמוכה

השווה לאנרגיה הידרו, אנרגיית רוח, אנרגיה סולארית ואנרגיה גרעינית, העלות הכוללת להכנת מערכת גנרטור דיזל וחשמל לגנרטור היא הנמוכה ביותר. זה עם יתרון ברור.

 

3. קטגוריות של ערכות גנרטור דיזל

1) מסווג לפי בקשות

א) שימוש בכוח ראשוני

כוח ראשוני דורש זמן רב. בדרך כלל סוג זה של יחידת dg יונח באזור רחוק מאספקת החשמל ברשת או אזור ליד מפעלים תעשייתיים וכרייתיים, כדי לענות על דרישת הכוח שלהם לבנייה, ייצור וצריכה ביתית. קיבולת ההספק לסוג זה היא בדרך כלל גדולה.

ב) שימוש בכוח המתנה (כוח גיבוי)

כרגיל, משתמשים מקבלים חשמל מ- Mains Power. כאשר כוח החשמל מושבת בגלל קיצוב כוח או מסיבות אחרות, גנרטור הדיזל ייקח אחריות כדי להבטיח את הדרישות הבסיסיות של המשתמשים בייצור ובמחייה. מצבים דומים חלים על מפעלים, בתי חולים, שדות תעופה, תחנת שידור וכו '.

ג) שימוש בכוח חירום

למתקנים שאינם יכולים לסבול מהפסקת חשמל או שהם עלולים לגרום לאובדן גדול או לתאונות, אנשים בדרך כלל רוכשים מכשיר דיזל חירום כדי לתמוך בהם. כגון מערכת כיבוי אש בבניינים גבוהים, קו ייצור אוטומטי, מערכת תקשורת וכו '.

ד) מוכנות לחימה

עם יכולות מגן מסוימות, סוג זה של גנטיות dg מיועד בעיקר להגנה אווירית אזרחית או למתקני הגנה לאומיים.

2) מסווג לפי מצב בקרה ומצב התחלה

א) גנטות דיזל להפעלה ידנית

עם חבילה שלמה של מדידים ואורות בסיסיים לניטור הריצה, סוג זה של אמצעי דיזל מתחיל באופן ידני. הצג והבקרה זקוקים למשתמשים בסביבת היחידה.

ב) מקורות דיזל להפעלה אוטומטית

זה עם בקר מיקרו-מחשב מיוחד להתחיל ולהפעיל את הגנט באופן אוטומטי. כאשר אספקת החשמל לרשת מנותקת, הגנרטור יתחיל ויתחבר לטעינה אוטומטית. וכאשר החשמל חוזר חוזר, הסוללה תיכבה ותנתק לטעינה אוטומטית, ותחזור למצב המתנה.

ג) גנטות דיזל בשלט רחוק

לא יהיו מפעילי צורך בקרבת יחידת הגנרטור כאשר כל ההפעלה והניטור נעשים על ידי שלט רחוק. זה יכול להיות בניהול מושכל.

3) מסווג לפי השקפה

א) גנרטור דיזל מסוג פתוח

ב) גנרטור דיזל מסוג שקט

ג) גנרטור דיזל מסוג קרוואן

ד) גנרטור דיזל מסוג רכב

ה) גנרטור דיזל מסוג מיכל

 


తాజా ధర పొందాలా? మేము వీలైనంత త్వరగా స్పందిస్తాము (12 గంటల్లోపు)