Get the latest price?

דירוג הספק של ערכות גנרטור דיזל

08-01-2021

כשאנשים צריכים לרכוש ערכות גנרטורים, הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון הוא המטרה הספציפית. המטרה קובעת כמה כוח מצריך הגנרטור. עם זאת, ישנן חלוקות מרובות של "כוח" זה, ויש להבין את המשמעות של כל אחת מהן בכדי לכוון טוב יותר את יון ערכות הגנרטור הרלוונטיות. החלוקה הכללית היא כדלקמן:

 

כוח המתנה

ערכות גנרטור כוח המתנה הן ערכות הגנרטור הנפוצות ביותר. הם משמשים בעיקר לספק כוח חירום לזמן מוגבל בזמן הפסקות חשמל. בעת שימוש בערכת גנרטורים המתנה, לסט הגנרטורים אין יכולת עומס יתר מובנית. לכן, בעת התכנון, קיבולת עומס היתר צריכה לקחת בחשבון עלויות ציוד רבות יותר, עלויות תפעול רבות ועבודות תחזוקה גדולות יותר. יש לקבוע את ההספק המדורג של קבוצת מנועי המתנה כגורם עומס ממוצע של 80% וזמן הפעולה השנתי הוא כ- 200 שעות.

ערכות dg


כוח ראשוני

ערכות גנרטורים עם הספק ראשי משמשות בעיקר במקרים בהם אין ספק כוח או כאשר יש הפסקת חשמל לטווח ארוך.

דירוג הספק זה כולל את שתי הקטגוריות הבאות:

 

1) זמן ריצה בלתי מוגבל

ההספק המדורג המרבי מתייחס להספק המרבי אליו ניתן לגשת במשך שעות בלתי מוגבלות בשנה בהגדרות עומס משתנות. בכל תקופת הפעלה של 250 שעות, העומס המשתנה לא יעלה על 70% מההספק הממוצע הממוצע. אם המנוע פועל בהספק ראשי של 100%, מספר השעות בשנה לא יעלה על 500. יש להימנע ממצב עומס יתר, אך במחזור הפעלה של 12 שעות ניתן להשיג קיבולת עומס יתר של 10% תוך שעה.

 

2) זמן ריצה מוגבל

בתנאי עומס שאינם משתנים, ניתן להשתמש באספקת החשמל העיקרית למספר שעות מוגבל. אספקת החשמל הראשית המוגבלת משמשת במצבים בהם צפויה הפסקות חשמל, כמו הפחתה מתוכננת בכוח השירות. המנוע בערכת הגנרטור יכול לפעול 750 שעות בשנה בהספק הנמוך מההספק המקסימלי הראשי. בתנאים אלה, לעולם אל תחרוג מההספק הראשי המדורג. משתמשי הקצה צריכים להיות מודעים לכך ששימוש רצוף בעומס גבוה יקצר את חייו של כל מנוע.

 

כוח מתמשך

כוח רציף משמש ליישומים המספקים חשמל בעומס קבוע של 100% למשך שעות בלתי מוגבלות בכל שנה. יחידות כוח רציפות נמצאות בשימוש נרחב ביותר ביישומים שלא ניתנים לחיבור לרשת. יישומים כאלה כוללים כרייה, חקלאות, איים או פעולות צבאיות וכו '

גנרטור פריים והמתנה

తాజా ధర పొందాలా? మేము వీలైనంత త్వరగా స్పందిస్తాము (12 గంటల్లోపు)