Get the latest price?

שימוש והחלפה של שמן מנוע סט גנרטורים

16-01-2021

על מנת לגרום למערך הגנרטור לדיזל לעבוד כרגיל, עלינו לשים לב לנקודות הבאות בעת החלפת שמן מנוע לסט הגנרטור לדיזל:

 

1. בחר את שמן המנוע הנכון

באופן כללי, היצרן יספק מדריך לכל סט מחוללי דיזל. והמדריך יציין את סוג השמן המנועי המשמש לסט הדג '. אם זה לא עולה בקנה אחד עם השמן הנדרש במדריך, אנו יכולים לקנות שמן מסוגים או מותגים דומים. בשל ערכות גנרטור דיזל המונעות על ידי מנועי דיזל, נדרש שמן מנוע דיזל עבור יון שמן המנוע. אל תשתמש בשמן מנוע בנזין.

 מחולל דיזל של קומינס

2. שלוט בנפח שמן המנוע

בדוק את מפלס השמן לפני כל התחלה כדי לוודא שמפלס השמן נמצא בטווח שצוין על ידי הסרגל. כאשר מפלס השמן נמוך מדי, קל לשרוף את התוחם ולמשוך את הגליל. בשלב זה, הוסף שמן לטווח הזמן שצוין. כאשר מפלס השמן גבוה מדי, קל לשמן המנוע להיכנס לצילינדר, תא הבעירה יצטבר פחמן, טבעות הבוכנה יידבקו, והפליטה תפלוט עשן כחול. בשלב זה, עליכם לבדוק האם יש מים בשמן או שמדובר בזליגת דלק, לברר את הסיבה, לפתור את התקלה ולהחליף את השמן.

 תחזוקת מנוע דיזל

3. כוונן את לחץ שמן המנוע

לכל סוג מנוע דיזל לחץ נפט ייעודי משלו. כאשר המנוע מתחיל במהירות מדורגת או במהירות בינונית, לחץ השמן אמור לעלות לערך שצוין תוך דקה אחת, אחרת יש למצוא את הסיבה. בדרך כלל, לגנרטורי דיזל יש ברגים לכוונון לחץ שמן, אנו יכולים להתאים אותם על פי מפרט שונה.

אם לחץ השמן גבוה מדי, סביר שמעגל השמן ידלוף ויקרע; אם לחץ השמן נמוך מדי, אספקת השמן תהיה ירודה, וכתוצאה מכך שימון גרוע ובלאי מוגבר של מנוע הדיזל. באופן דומה, טמפרטורת שמן נמוכה או גבוהה מדי תביא גם לתוצאות שליליות. טמפרטורת שמן גבוהה מדי תגרום לחמצון ולהידרדרות של שמן המנוע, צמיגות נמוכה יותר, שימון לא אמין ובלאי מוגבר של החלקים; אם טמפרטורת השמן נמוכה מדי, הצמיגות תגדל, התנגדות החיכוך תגדל, ואפקט קירור השמן יהיה ירוד.

 

4. בדוק את איכות שמן המנוע

א) בדוק את הזיהומים המכניים בשמן בעת ​​חימום המנוע, הוצא את מדידת השמן לבדיקה. אם ישנם חלקיקים עדינים בקנה המידה או שקו האבנית אינו נראה לעין, המשמעות היא שיש יותר מדי זיהומים בשמן. יש להחליף את השמן ולנקות את פילטר השמן.

ב) על מנת לבדוק את צמיגות השמן, הוא בדרך כלל מוברג על האצבע. אם יש תחושה של דביקות ומתיחות, זה מצביע על כך שצמיגות השמן מתאימה, אחרת זה מצביע על כך שצמיגות השמן אינה מספקת. שיטת הבדיקה המדויקת היא שימוש במצודד למדידה.

 

5. החלף את שמן המנוע ונקה את מערכת השימון באופן קבוע

 

6. החלף את אלמנט מסנן השמן או את מסנן השמן באופן קבוע

החלף או נקה באופן קבוע את אלמנט המסנן ומסך הפילטר, ושים לב לניקוי מעגל השמן. עבור אלמנטים של פילטר ואלמנטים של פילטר באיכות סביבת שימוש שונה, מחזור ההחלפה של חומרים אלה שונה. בנוסף להתייחסות לחיי השירות שצוינו של המוצר עצמו, במהלך התחזוקה והתחזוקה של מערכת השימון, אם איכות השמן מתדרדרת או שמצב העבודה של מנוע הדיזל מתדרדר בגלל השמן, בדוק אם אלמנט המסנן או המסנן צריך להחליף.

שמן מנוע יתדרדר לאחר תקופת זמן ולא ניתן יהיה להשתמש בו שוב. בדרך כלל יש להחליף את שמן, אלמנט מסנן השמן או מסנן השמן תוך 50 שעות מהמכונה החדשה. לאחר תקופת ההרצה, בדרך כלל מחליף את השמן כל 500 שעות (מנועי Cummins).

שמן מנוע דיזל


తాజా ధర పొందాలా? మేము వీలైనంత త్వరగా స్పందిస్తాము (12 గంటల్లోపు)