Get the latest price?

מכסה גשם לפליטה לסט גנרטור דיזל

01-07-2021

הרבה ערכות dg אטומות לרעש הן עם מערכות ערימת פליטה אנכיות. קצה צינור הפליטה מותקן בדרך כלל אנכית בתוך החופה אטומה לרעש. וקצה הצינור הוא גם בדרך כלל עם מכסה גשם, שניתן להשתמש בו כדי למנוע לכלוך, אבק, פסולת, שלג וגשם לצינורות ערימה חשופים. הם נועדו להיפתח למצב אנכי מלא כאשר הלחץ נמצא בתוך הערימה. הם נסגרים באופן מיידי כאשר לחץ הפליטה נעצר. מכסים יכולים לעזור לאפשר למנועים לנשום בחופשיות תוך הפחתת איום הנזק.

לפני המסירה של סט dg, על מנת למנוע פגיעה בכובע הגשם במהלך ההובלה, במיוחד כאשר הוא נמסר ב- LCL או בערימה כפולה, לעיתים מכסה הגשם המותקן יוסר במהלך האריזה ויונח ביחידה. איש המכירות צריך ליידע את הלקוח על התקנת מכסה הגשם בזמן לאחר קבלת יחידת ה- dg. אם הלקוח ישכח להתקין אותו, מי גשמים ייכנסו ישירות לגוף מצינור הפליטה אם משתמשים בהם בחוץ ללא שום מחסה. אם הזמן מספיק ארוך והגשם מספיק, החלק הפנימי של הגוף יכול אפילו להתמלא במי גשמים.

כובע גשם פליטהסט dg

ניקח לדוגמא אחת מיחידת ה- dg set של הלקוח שלנו. בגלל ששכחו להתקין את מכסה הגשם בחזרה, גוף היחידה התמלא במי גשמים לאחר מספר פעמים של גשמים עזים. ניתן לראות כמות גדולה של מי גשמים דולפים החוצה כאשר מסירים את צינור הפליטה. כאשר שסתום השמן בתחתית גוף המכונה נפתח, מוזרמים גם כמות גדולה של מי גשמים. זה עלול לגרום נזק חמור לגוף המנוע. מקווה שכולם יכולים ללמוד לקח מהמקרה הזה.

מערכות כוח המתנהכובע גשם פליטה


తాజా ధర పొందాలా? మేము వీలైనంత త్వరగా స్పందిస్తాము (12 గంటల్లోపు)