Get the latest price?

דרום אפריקה מכריזה על מצב אסון בעקבות משבר החשמל

03-03-2023

משבר חשמל

ב-9 בפברואר בזמן מקומי, בתגובה למשבר החשמל וההשפעות הנלוות, הכריז נשיא דרום אפריקה רמאפוסה על מצב אסון ברחבי המדינה בקייפטאון, הבירה המחוקקת, בתוקף מיידי.

"אנחנו באחיזה של משבר אנרגיה עמוק", אמר רמאפוסה בנאום המצב השנתי שלו בפרלמנט בקייפטאון. "המשבר התפתח בהדרגה להשפיע על כל חלק בחברה. עלינו לפעול כדי להפחית את השפעת המשבר על החקלאים, על עסקים קטנים, על תשתיות המים שלנו ורשת התחבורה שלנו".

אספקת החשמל בדרום אפריקה אינה יציבה במשך זמן רב, והפסקות חשמל בקנה מידה קטן מתרחשות מעת לעת. לאחרונה, הפסקות חשמל מסתובבות בקנה מידה גדול הפכו ארוכות יותר ויותר, מפעלים נסגרו, ומשתמשים למגורים אף מתמודדים עם הפסקות חשמל של עד 12 שעות ביום.

הבנק העולמי פרסם דו"ח הקובע כי שוק אגירת האנרגיה של הסוללות בדרום אפריקה צפוי לגדול במהירות בעשר השנים הקרובות, והגידול בביקוש לאחסון אנרגיה בסוללות בדרום אפריקה נובע בעיקר מהשינוי של מערכת האנרגיה במדינה. , כולל הכנסת יותר אנרגיה מתחדשת והגברת הביקוש לתעשיית הרכב החשמלי.

גנרטורים דיזל הם עדיין בחירה מצוינת לעזור להקל על המשבר. יש להם כבר כמה אמצעים אחרים  להתמודדות עם המצב, כולל תוכנית לקניית  כוח עודף מגנרטורים  פרטיים  

తాజా ధర పొందాలా? మేము వీలైనంత త్వరగా స్పందిస్తాము (12 గంటల్లోపు)