Get the latest price?

ארבע דרכים לארוז מערכות מחולל דיזל

29-08-2021

באופן כללי, ישנן ארבע דרכים נפוצות לארוז ערכות dg. לכל יצרן ג'נט יש שיטת אריזה סטנדרטית משלו. בדרך כלל, היצרנים יאשרו זאת מול לקוחותיהם. אם אין ללקוחות דרישות מיוחדות, הם פשוט יפעלו בדרך האריזה הסטנדרטית. אך הדרך עשויה להשתנות בשל דרישות מיוחדות שונות, מרחקים או שיטות משלוח שונות. בזאת Bidirection Power תציג את ארבע דרכי האריזה הרגילות להלן:

1. אריזה רכה

זוהי הדרך הנפוצה ביותר לארוז גנרטורים של מנועי דיזל. הם משתמשים בקצף, בניילון או בניילון בועות כדי לעטוף את כל ערכת ה- dg עם שתיים או שלוש שכבות. דרך האריזה הזו חסכונית, נוחה ויעילה. רוב יצרני הג'נט רואים זאת כדרך האריזה הסטנדרטית שלהם.

גנרטורים המופעלים על ידי דיזלאריזת גנרטור

2. אריזה מעץ

פשוטו כמשמעו, בצורה זו, ערכת dg תיארז בתוך מארז או קופסה אשר מורכבת עם מרצפות עץ או דיקט. עלות אריזה מעץ גבוהה בהרבה מהאריזה הרכה, אך היא תעניק הגנה בטוחה וחזקה יותר ליחידת הג'נט. וזה גם נוח לטעינה ופריקה. יש לציין כי כל החורשות המשמשות באריזה צריכות להיות מחוממות, אחרת ניתן לדחות את מנהג היבואנים. חיטוי עץ הוא אמצעי חובה שננקט כדי למנוע ממחלות מזיקות וחרקים לפגוע במשאבי היער במדינות רבות.

אריזה רכהגנרטורים המופעלים על ידי דיזל

3. אריזת קרטון

השווה לאריזה הרכה ואריזת העץ, העלות לאריזת קרטון נמצאת איפשהו בין לבין. קרטונים מיוצרים תמיד לפי הזמנה בכמויות גדולות על בסיס גודל מסוים. כמה קרטונים יהיו עם מותג, לוגו או מידע אחר המודפס על פני השטח.

אריזת גנרטור

4. אריזת ברזל

דרך זו תמיד מיועדת לדרישות המיוחדות של הלקוחות, אשר משמשות לעתים רחוקות. המכונה כולה ארוזה בצינור ברזל וצינור פלדה. העלות ממש גבוהה, אך היא גם מעניקה ליחידת הג'נט הגנה מצוינת, אפילו עם אפקט עמיד בפני מזג אוויר.

אריזה רכהגנרטורים המופעלים על ידי דיזל

בארבע דרכי האריזה שהוזכרו לעיל, אריזה רכה ואריזת עץ ואריזת קרטון משמשים בדרך כלל בייצוא. אריזה רכה משמשת בעיקר במשלוח FCL (עומס מיכל מלא). אריזת עץ משמשת בדרך כלל למשלוח LCL (פחות מעומס מיכל), במיוחד עבור יחידות גנרט מהסוג הפתוח. עבור כמה יחידות קטנות כמו גנרטורים של בנזין, אריזת קרטונים היא הדרך העיקרית.


తాజా ధర పొందాలా? మేము వీలైనంత త్వరగా స్పందిస్తాము (12 గంటల్లోపు)