Get the latest price?

מדוע גנרטורים של מנוע דיזל של קאמינס כל כך פופולריים בשוק העולמי?

12-09-2021

נכון לעכשיו, ישנם הרבה גנרטורים מנועי דיזל מסדרת המותג, כגון מערכות גנרטורים מסדרת קוממינס, ערכות גנרטורים מסדרת פרקינס, ערכות גנרטורים של דיזל מסדרת דואץ, ערכות גנרטורים של דיזל מסדרת דוסאן, ערכות גנרטורים של דיזל מסדרת מיצובישי, ערכות גנרטורים של דיזל מסדרת גואנגשי יוחאי. , ערכות גנרטורים של דיזל מסדרת Weichai, וערכות מחולל דיזל מסדרות SDEC. השיפור המתמשך של טכנולוגיית הייצור בעולם אפשר יותר ויותר סוגי מוצרים למכירות בשוק, למרות שמוצרים אלה זהים, ההבדל עדיין גדול מאוד בתהליך ההפעלה בפועל. בהתבסס על השוק העולמי, ניתן לדרג את היקף המכירות של ערכת הגנרטורים מסדרת Cummins במקום הראשון. אז מדוע ערכות גנרטורים של דיזל מסדרת Cummins כל כך פופולריות בשוק?

סט קומגינס dg

סיבה 1: יציבות גבוהה ואמינות גבוהה

השווה לכמה מותגים אחרים של מחוללי דיזל, גנרטורים של מנוע דיזל של קוממינס יציבים מאוד במהלך הפעולה. יתר על כן, לא משנה כמה זמן הם פועלים, הם אינם מפיקים רעשים מוגזמים , והרטט שנוצר הוא ממש קטן. מנועי Cummins הם בעלי יציבות ואמינות גבוהים ומרשימים.

סיבה 2: צריכת דלק נמוכה ויעילות כלכלית גבוהה

עם טכנולוגיות מערכת הבעירה והדלק המתקדמות, גנרטורים למנועי דיזל של קאמינס הם בעלי צריכת דלק נמוכה, מה שהופך את מנועי קאמינס ליעילות כלכלית גבוהה.

סיבה 3: שירותי אחריות בינלאומיים (IWS) ושותפות בחלקים גבוהים

מטה קאמינס היה בעיר קולומבוס, אינדיאנה, ארצות הברית. הם מעסיקים למעלה מ -58,000 עובדים ברחבי העולם ומשרתים לקוחות בכ -190 מדינות וטריטוריות באמצעות רשת של יותר מ -600 מיקומי מפיצים בבעלות חברה ועצמאית וכ -7,400 מיקומי סוחרים. הם יכולים לשרת לקוחות עם שירותי אחריות בינלאומיים מצוינים (IWS). ומנועי Cummins הם בעלי חלקים גבוהים במשותף. זה די נוח ללקוחות למצוא חלק בשוק המקומי.

סיבה 4: טווח הספק רחב ויישום רחב

מנועי Cummins הם בעלי טווח הספק גדול בין 20kW ל 2000kW, שניתן להשתמש בהם נרחב בתחומים שונים, סביבות שונות ואזורים שונים. הם יכולים לענות על צרכים עצומים של אספקת חשמל.

తాజా ధర పొందాలా? మేము వీలైనంత త్వరగా స్పందిస్తాము (12 గంటల్లోపు)