Get the latest price?

שימושים ויישומים של ערכות גנרטורים של דיזל

03-12-2020

גנרטורים דיזל היוו אספקת כוח עיקרית בתעשיות רבות. בין אם הם משמשים עבור כוח ראשוני, כוח המתנה (גיבוי) או כוח חירום, ערכות גנרטורים של דיזל היו יון פופולרי במשך שנים רבות. ערכות גנרטורים של דיזל הן כל כך מגוונות, שניתן להשתמש בהן בכל רחבי התעשייה בתעשיות שונות. דרך הקטעים הבאים, נסקור כמה מהתעשיות הגדולות והנפוצות ביותר המשתמשות במערכות גנרטורים של דיזל.

 

תחנות כוח

גנרטור דיזל של קאמינס

עבור כמה אזורים מרוחקים (איים, אזור הררי וכו') הרחוקים מערים, כאשר החשמל מהרשת המרכזית לא יכול להגיע לשם, אנשים תמיד יכולים לסמוך על תחנת כוח המורכבת ממערכות גנרטור דיזל. בדרך כלל תחנת הכוח תהיה שילוב של מספר ערכות גנרטורים של דיזל ותחנת משנה כוח. הדרישות לבניית תחנת כוח מסוג dg set פחותות מתחנות כוח אחרות (תחנת כוח הידרואלקטרית, תחנת כוח תרמית וכו'). זה מושלם עבור מדינות או אזורים מסוימים עם דלק בעלות נמוכה.

בינתיים, מערכות גנרטורים של דיזל יכולות להיות דמות תומך גם בתחנות כוח אחרות. קחו   מפעלים הידרואלקטרים ​​כדוגמה, כדי למנוע הצפה כאשר החשמל מהרשת הראשית אובד, ניתן להשתמש במערכות גנרטורים של דיזל כדי להפעיל ולשלוט בשערי שפכים. והכי חשוב, גנרטורים דיזל עוזרים לתחנות כוח שאולי יצטרכו לבצע תהליך שנקרא blackstart, שהוא הליך שמחזיר את החשמל לצרכנים לאחר הפסקת רשת מוחלטת.

 

פעילות עסקית (מסחרית).

מפעל גנרטורים

עבור אותם מיקומים עסקיים, ישנם ציוד והתקנים שונים הזקוקים לחשמל. כגון אורות, מערכות AC, מערכת אוורור, מערכת קופות, מערכות מחשוב, מערכות אבטחה או ציוד מרכזי אחר. ערכות גנרטור דיזל לגיבוי או המתנה לא רק מחזיקים את האורות דולקים, אלא גם יכולים לשמור על המערכות שהוזכרו לעיל, והם יכולים גם לשמור על פעילות יומיומית קבועה כדי לעזור להפחית אובדן רווח ואובדן פרודוקטיביות.

 

ניהול נדל"ן / נכסים

גנרטור גיבוי תעשייתי

להבטיח שללקוחות ולחוכרים שלך יהיה תמיד את הכוח שהם דורשים, גם במקרה של הפסקת חשמל, היא היבט חשוב בניהול הנכס. לא משנה אם הנכס הוא עסקי, מגורים, חינוכי, רפואי או תעשייתי, ערכות גיבוי יכולות למלא תפקיד חיוני בהבטחת בטיחות הלקוחות והשוכרים. לדוגמה, במקרה של הפסקת חשמל, מערכת גנרטור גיבוי יכולה לשמור על כל מדרגות נעות, מעליות, מערכת כיבוי אש, מערכות אזהרה, משאבות בור ומערכות חימום/קירור פועלות ברציפות. אם שוכרים כלשהם מסתמכים על מכשירים רפואיים או מכשירי תחבורה מצילי חיים, ערכת גנרטור גיבוי יכולה לספק את הכוח הנדרש.

 

תעשייה רפואית

גנרטור דיזל של קאמינס

בתי חולים מלאים בכלים ובמתקנים רפואיים מצילי חיים שלרוב לא ניתן לכבות אותם במהלך הריצה, במיוחד כשהיא בניתוח. גם חדרי ניתוח ומרכזי אשפוז בחדרי מיון מסתמכים על הציוד הזה. במקרה של הפסקות חשמל, מערכות גנרטורים של דיזל מספקות כוח גיבוי ומסייעות למתקנים רפואיים אלו לתחזק ציוד חשוב כמו חולי טיפול נמרץ ואלה הנמצאים במשאבות חמצן.

 

פרויקטים של בנייה

מפעל גנרטורים

ערכות גנרטורים של דיזל הם ציוד חיוני כאשר חברות בנייה עובדות על פרויקט חדש. ערכות גנרטורים של דיזל ידועות בעמידות שלהן, כמו גם בגמישות לטיפול בפרויקטים מכל הסוגים והגדלים. עם תכונות של מבנה קומפקטי והתקנה קלה, חברות בנייה מסוגלות לבנות מקור חשמל במהירות ובזול ולעבוד על פרויקטים הממוקמים מחוץ לרשת החשמל הראשית ולא הקימו את תשתית החשמל לאתר העבודה שלהם. ערכות גנרטורים לדיזל לעסקים עוזרות למנוע עיכובים או עצירות של פרויקטים, מכיוון שהם יכולים לספק כוח רציף ולעזור לשמור על תחזיות על המסלול להשלמה. גנרטורים דיזל מניעים לא רק מקורות אור, אלא גם ציוד שיכול להיות חיוני להשלמת משימות ספציפיות ופעולות בנייה.

 

פעולות כרייה

גנרטור גיבוי תעשייתי

אזורי כרייה תמיד רחוקים מהעיר ומהרשת המרכזית. תעשיית הכרייה מסתמכת על ציוד כבד כגון אורות, מקדחים, מסועים, מנופי מוקשים, מכונות חפירה, מכונות ריסוק, מכונות רשת רוטטות, מערכות שטיפה לכרייה ומנופים. רוב צרכי החשמל הללו מסופקים על ידי גנרטורים דיזל בתעשיית הכרייה. ללא קשר למה שנכרה, גנרטורים דיזל ניידים הם אידיאליים כדי לענות על הצרכים בתנאי כרייה שונים.

 

מגדלי טלקום

גנרטור דיזל של קאמינס

מיליונים לא מסתמכים רק על מגדלי תקשורת כדי לבצע שיחות טלפון ולשלוח הודעות טקסט. מגדלי טלקום חיוניים גם למגיבי חירום, משטרה, צוות בית חולים ועוד רבים אחרים המעורבים בפעולות קריטיות למשימה כדי לתקשר זה עם זה. תארו לעצמכם שמתרחשת הפסקת חשמל ומגדלי הטלקום יורדים? התקשורת באזור הזה תיפסק. ערכות גנרטורים של דיזל משמשות בדרך כלל כדי לספק כוח גיבוי למגדלי טלקום ולהבטיח כי ערוצי תקשורת רציפים יכולים להישאר פעילים באותם רגעים קריטיים.

 

מרכזי נתונים

מפעל גנרטורים

כיום חברות רבות תלויות במרכזי נתונים לאחסון, גיבוי ועיבוד מידע חיוני. מרכזי נתונים נדרשים לפעול ברציפות ב-100%, בשל התפקידים הקריטיים בעיבוד, אחסון וטיפול בנתונים רגישים. אובדן חשמל כתוצאה מהפסקות חשמל יכול להשפיע לרעה על תהליכי מרכז הנתונים, כולל אובדן נתונים. ערכות גנרטורים של דיזל הן פתרון נפוץ כדי להבטיח שכל הנתונים יישארו שלמים וכל פעולות מרכז הנתונים יוכלו להמשיך ללא הפרעה במקרה של הפסקת חשמל.

 


తాజా ధర పొందాలా? మేము వీలైనంత త్వరగా స్పందిస్తాము (12 గంటల్లోపు)