Get the latest price?

כמה דרישות להתקנת סט גנרטורים

05-02-2021

1. מיקום ההתקנה צריך להיות מאוורר היטב. בקצה האלטרנטור צריכות להיות מספיק כניסות אוויר ובקצה מנוע הדיזל צריכות להיות שקעי אוויר טובים. שטח יציאת האוויר צריך להיות גדול פי 1.5 משטח מיכל המים.

2. יש לשמור על ניקיון האזור סביב אתר ההתקנה ולהימנע מהצבת חפצים העלולים לייצר גזים מאדים חומציים, אלקליין ואדים אחרים בקרבת מקום. אם אפשר, הכינו מכשיר לכיבוי אש בצד.

3. אם זה לשימוש פנימי, יש לחבר את צינור הפליטה לחוץ. קוטר הצינור חייב להיות גדול או שווה לקוטר צינור הפליטה של ​​הצרכן. מרפק הצינור לא יעלה על 3 כדי להבטיח פליטה חלקה. הצינור צריך להיות מוטה כלפי מטה ב 5-10 מעלות כדי למנוע הזרקת מי גשמים. אם צינור הפליטה מותקן אנכית כלפי מעלה, יש להתקין כיסוי גשם.

4. חופת הסט dg חייבת להיות עם הארקת מגן אמינה. עבור גנרטורים שצריכים להיות מקורקעים ישירות עם נקודה ניטראלית, הארקה ניטרלית חייבת להתבצע על ידי אנשי מקצוע ומצוידים במכשירי הגנה מפני ברקים. חל איסור מוחלט להשתמש בהתקן הארקה של חשמל לרשת ישירה לנקודה הנייטרלית. המתג הדו כיווני עם החשמל חייב להיות אמין מאוד כדי למנוע העברת כוח לאחור. מהימנות החיווט של המתג הדו-כיווני צריכה להיבדק ולאושר על ידי מחלקת אספקת החשמל המקומית.

5. בדיקה סופית. על המתקין לבדוק שהכל עובד כמו שצריך ולאשר כי כל ההתקנות עומדות בדרישות. אם הכל מושלם, סט ה- dg מוכן למהלך הבא.

התקנת סט Dg

తాజా ధర పొందాలా? మేము వీలైనంత త్వరగా స్పందిస్తాము (12 గంటల్లోపు)