Get the latest price?

משהו על אלטרנטורים של קבוצות Dg

28-01-2021

אלטרנטור הוא חלק הכרחי מסט DG. אלטרנטור מתייחס למכשיר מכני הממיר צורות אחרות של אנרגיה לאנרגיה חשמלית. היא מונעת על ידי טורבינת מים, טורבינת קיטור, מנוע דיזל או מכונות כוח אחרות כדי להמיר את האנרגיה המיוצרת בזרימת מים, זרימת אוויר, בעירת דלק או ביקוע גרעיני לאנרגיה מכנית ולהעביר אותה לאלטרנטור. לאחר מכן הוא מומר לאנרגיה חשמלית על ידי האלטרנטור.

אלטרנטורים של Genset

ישנן צורות רבות של אלטרנטורים, אך עקרונות העבודה שלהם מבוססים על חוק האינדוקציה האלקטרומגנטית ועל חוק הכוח האלקטרומגנטי. לכן, העיקרון הכללי של בנייתו הוא: השתמש בחומרים מגנטיים ומוליכים מתאימים ליצירת מעגלים ומעגלים מגנטיים המוליכים אינדוקציה אלקטרומגנטית זה עם זה כדי לייצר כוח אלקטרומגנטי ולהשיג את מטרת המרת האנרגיה. אלטרנטורים מורכבים בדרך כלל מסטטורים, רוטורים, מכסי קצה ומסבים. הסטטור מורכב מליבת סטטור, חבילת חוט מתפתלת, בסיס וכמה חלקים מבניים. הרוטור מורכב מליבת רוטור (או מוט מגנטי, עול מגנטי) מתפתל, טבעת מגן, טבעת מרכז, טבעת החלקה, מאוורר ופיר מסתובב. הסטטור והרוטור של האלטרנטור מחוברים ומורכבים על ידי המסב ומכסה הקצה,

אלטרנטור סטמפורד

ישנם סוגים רבים של אלטרנטורים. באופן עקרוני הם מחולקים לאלטרנטורים סינכרוניים, אלטרנטורים אסינכרוניים, אלטרנטורים חד פאזיים ושלושה אלטרנטורים. מדרכי הייצור, הם מחולקים לאלטרנטור טורבינת קיטור, אלטרנטור הידרואלקטרי, אלטרנטור סולר, אלטרנטור בנזין וכו '. מנקודת מבט האנרגיה הם מחולקים לאלטרנטורי כוח תרמי, אלטרנטור כוח מימן וכו.


היסטוריה של אלטרנטורים.

בשנת 1832 המציא היפוליט פיקסי (צרפתי) אלטרנטור DC עם כננת יד. העיקרון הוא לייצר כוח אלקטרומוטורי המושרה בסליל על ידי סיבוב מגנט קבוע כדי לשנות את השטף המגנטי, ולהפיק כוח אלקטרומוטיבי זה כמתח DC.

בשנת 1866 המציאה סימנס (גרמניה) אלטרנטור DC נרגש.

בשנת 1870 גראם הבלגית עשתה אבזור טבעות והמציאה את האלטרנטור לאבזור הטבעות. סוג זה של אלטרנטור משתמש בכוח מים כדי לסובב את רוטור האלטרנטור. לאחר שיפורים חוזרים ונשנים, הוא השיג הספק פלט של 3.2 קילוואט בשנת 1875.

בשנת 1882 ייצר גורדון (ארצות הברית) אלטרנטור ענק דו פאזי עם הספק הספק של 447 קג"מ, בגובה 3 מטר ומשקל של 22 טון.

בשנת 1896 החל האלטרנטור הדו-פאזי של טסלה לפעול בתחנת הכוח של מפלי הניאגרה. זרם חילופין עם 3750 קילוואט ו -5000 וולט נשלח לבאפלו, עיר שנמצאת במרחק של 40 ק"מ משם.

Leroy Somer Alternator


తాజా ధర పొందాలా? మేము వీలైనంత త్వరగా స్పందిస్తాము (12 గంటల్లోపు)